2021 - současnost
AAA Auto / Aures Holdings
Jak jsme pomohli AAA Auto uzavírat dvojnásob pojištění v porovnání s konkurencí.
Analýza
2 / 2021
Design
4 / 2021
Development
10 / 2021


O klientovi:
Společnost AAA Auto zná každý. Přinejmenším každý natrefil na jimi nabízené vozy, když hledal auto pro sebe nebo svoji rodinu. Cílem AAA Auto vždy bylo zajistit zákazníkovi kompletní servis, nikoli být jenom prostředníkem při koupi vozu.
Challenge:
AAA Auto v podstatě neustále řeší, jak interně zlepšovat procesy, nabízet větší penzum služeb a v takové kvalitě, že zákazník bude obsloužen kompletně přímo u koupě vozu. Jedním z důležitých produktů, bez kterého zákazník v novém autě z autobazaru odjet nemůže, je pojištění. Jak ale zařídit komplexní nabídku a srovnání pojištění, aniž by musel prodejce chodit do systémů všech pojišťoven na trhu a desítky minut porovnávat, co které pojištění obsahuje a kolik stojí peněz?
Naše řešení:
Při analýze jsme zjistili, že klíčovým parametrem, který společnost sleduje je čas zaměstnance věnovaný výpočtu pojištění na úkor zákaznického servisu. Oproti tomu zákazník si nejvíce cení nízké ceny s pojistným krytím, které by se sám snažil zařídit u svého pojišťovacího makléře. Tedy můžeme říct, že zaměstnancům AAA Auto jde o co nejkratší funnel vedoucí k výpočtu a zákazníkovi o známý poměr cena/kvalita pojištění.

Protože se nejedná o naši první práci s APIs pojišťoven, stavíme aplikaci AAA Auto na vlastním řešení, které jsme nazvali Verzuz a v době psaní této case study na něm běží už desítky klientů, mj. právě AAA Auto. Jedná se o nástroj, jehož vývoj trval přes 3 500 MDs a tyto dny dnes dokážeme klientům jako je AAA Auto ušetřit.

A díky implementaci u největších klientů na trhu jsme dokázali vyladit proces sjednání pojištění s výsledkem více než 50 % časové úspory v porovnání s předchozím využívaným řešením na straně klienta. Mimojiné taky dokáží v AAA Auto nejen v Česku, ale i na Slovensku upsellovat 1.2x více produktů.
Features
01
Ready-to-copy řešení srovnávače pojištění pro různé segmenty (B2B, B2C nebo API řešení pro vlastní software).


02
API implementované v plné šíři do procesu prodeje vozidel a CRM klienta.
03
Po otestování MVP bylo rozšířeno o slovenský trh a byly napojeny slovenské pojišťovny.


04
Proaktivní automatizovaný retenční modul.
05
Infrastruktura psaná v .NET, Angular (16.1.3) a postavená nad AWS.

Poznáváte se?
Jste autobazar, e-shop s elektronikou nebo autorizovaný dealer BMW? Chtěli byste být stejně efektivní při sjednávání pojištění pro vaše zákazníky? Chcete ať si jej sjednají sami a nebo naopak, ať jim dokáže vaše zákaznická podpora upsellovat praktické doplňky základního majetkového pojištění? Díky našim expertním týmům vám dokážeme velmi rychle ukázat, jakou může mít taková aplikace hodnotu právě pro vás.

CSO
Radek Juhaňák
juhanak@able.cz